Конспект уроку з інформатики в 11 класі
Тема:
Практична робота
„Побудова діаграм і графіків
на основі вмісту таблиць”
Мета: Закріпити і перевірити вміння учнів будувати діаграми і графіки на основі вмісту
таблиць; виховувати почуття відповідальності за доручену справу; розвивати
вміння учнів створювати проекти, працювати в групах, розвивати практичні
навички учнів по роботі з комп’ютером.
Обладнання: кросворд на дошці, картки
для гри в „Лото”, таблиці, створені учнями в процесі роботи над проектом.
Хід
уроку
1.
Оголошення теми і мети
уроку
Щоб дізнатися, над якою темою ми сьогодні будемо
працювати, давайте розгадаємо кросворд, який ви бачите на дошці. Відгадавши
горизонтальні слова, у вертикальному виділеному стовпчику ви побачите слово –
тему нашого уроку.
Учні розгадують кросворд (див. додаток 1). Читають
слово „Таблиці”.
Отже, сьогодні ми продовжуємо працювати з
табличним процесором, з таблицями і покажемо, як ми навчилися будувати діаграми
і графіки
2.
Перевірка домашнього
завдання
Перевірка знання теоретичних питань з домашнього
завдання проводиться у вигляді гри в лото (див. додаток 2) . Учні працюють
парами.
3.
Виступи представників груп
На попередньому уроці учні розбилися на групи по 3
– 4 учні, одержали завдання для проектів. Працювали над деякими елементами
економічної географії України. Свої роботи оформили у вигляді таблиць. Учні –
представники груп розповідають про свою роботу, представляють свої проекти.
Наприклад, одна група учнів досліджувала територію та кількість населення
областей України, інша – головні річки України, ще одна група працювала над
структурою виробничої сфери, інша - аналізувала посівні площі різних сільськогосподарських
культур і т.д.
4.
Актуалізація опорних
знань
Фронтально усно повторити основний матеріал, який
потрібен для практичної роботи: 1. Які
види діаграм ви знаєте?
2. Які кроки треба
виконати, щоб побудувати діаграму?
3. Як виділити
несусідні діапазони таблиці?
5. Практична робота з комп’ютером
Учні продовжують роботу над власними проектами. До
різних стовпчиків створеної вдома таблиці треба побудувати кругову діаграму,
гістограму та графік з усіма підписами, назвами діаграм. Діаграми розмістити на
окремих листках, графік – біля таблиці.
Теоретичне питання практичної роботи розкрити в
зошиті письмово.
Теоретичне питання: Які кроки треба виконати, щоб
в табличному процесорі побудувати діаграму?
Створені на комп’ютері проекти учні зберігають у
власних папках.
6.
Підсумок уроку,
оцінювання учнів
7.
Домашнє завдання
Додаток 1
Кросворд
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Великою латинською буквою
в ЕТ позначається … (стовпчик)
2. Значок, що позначає
абсолютну адресу (долар)
3. Одна із складових адреси
клітинки (буква)
4. Значком = у клітинці
починається запис … (формула)
5. Тип даних в ЕТ (числовий)
6. Назвіть одним словом:
математичні, статистичні, логічні… (функції)
7. Декілька сусідніх
клітинок можна об’єднати в … (діапазон)
Таблиця для
гри в „Лото”
|
А
|
В
|
С
|
1
|
Зошит
|
4
|
0,5
|
2
|
Ручка
|
3
|
2
|
3
|
Олівець
|
6
|
1
|
Картка для гри в Лото
Адреса клітинки з числом 6
|
СРЗНАЧ (А1;А4)
|
Значок „Майстер діаграм”
|
Адреса клітинки з числом 2
|
Тип даних у клітинці В2
|
Значок автосуми
|
= А4 + В4
|
Тип даних у клітинці А3
|
Значок сортування за зростанням
|
Ключі до
гри „Лото”:
В3
|
Функція
|
|
С2
|
Числовий
|
|
формула
|
Текстовий
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий