пятница, 17 июня 2016 г.

                      Конспект уроку з інформатики в 11 класі
                                        Тема: Практична робота
                 „Побудова діаграм і графіків на основі вмісту таблиць”

Мета: Закріпити і перевірити вміння учнів  будувати діаграми і графіки на основі вмісту таблиць; виховувати почуття відповідальності за доручену справу; розвивати вміння учнів створювати проекти, працювати в групах, розвивати практичні навички учнів по роботі з комп’ютером.
Обладнання: кросворд на дошці, картки для гри в „Лото”, таблиці, створені учнями в процесі роботи над проектом.

                                            Хід уроку
1.     Оголошення теми і мети уроку
Щоб дізнатися, над якою темою ми сьогодні будемо працювати, давайте розгадаємо кросворд, який ви бачите на дошці. Відгадавши горизонтальні слова, у вертикальному виділеному стовпчику ви побачите слово – тему нашого уроку.
Учні розгадують кросворд (див. додаток 1). Читають слово „Таблиці”.
Отже, сьогодні ми продовжуємо працювати з табличним процесором, з таблицями і покажемо, як ми навчилися будувати діаграми і графіки
2.     Перевірка домашнього завдання
Перевірка знання теоретичних питань з домашнього завдання проводиться у вигляді гри в лото (див. додаток 2) . Учні працюють парами.
3.     Виступи представників груп
На попередньому уроці учні розбилися на групи по 3 – 4 учні, одержали завдання для проектів. Працювали над деякими елементами економічної географії України. Свої роботи оформили у вигляді таблиць. Учні – представники груп розповідають про свою роботу, представляють свої проекти. Наприклад, одна група учнів досліджувала територію та кількість населення областей України, інша – головні річки України, ще одна група працювала над структурою виробничої сфери, інша - аналізувала посівні площі різних сільськогосподарських культур і т.д.
4.     Актуалізація опорних знань
Фронтально усно повторити основний матеріал, який потрібен для практичної роботи:   1. Які види діаграм ви знаєте?
                            2. Які кроки треба виконати, щоб побудувати діаграму?
                            3. Як виділити несусідні діапазони таблиці?
    5. Практична робота з комп’ютером
Учні продовжують роботу над власними проектами. До різних стовпчиків створеної вдома таблиці треба побудувати кругову діаграму, гістограму та графік з усіма підписами, назвами діаграм. Діаграми розмістити на окремих листках, графік – біля таблиці.
Теоретичне питання практичної роботи розкрити в зошиті письмово.
Теоретичне питання: Які кроки треба виконати, щоб в табличному процесорі побудувати діаграму?
Створені на комп’ютері проекти учні зберігають у власних папках.
6.     Підсумок уроку, оцінювання учнів
7.     Домашнє завдання

                                                Додаток 1
                                                Кросворд





1








2















3






4















5








6














7








1.     Великою латинською буквою в ЕТ позначається … (стовпчик)
2.     Значок, що позначає абсолютну адресу (долар)
3.     Одна із складових адреси клітинки (буква)
4.     Значком = у клітинці починається запис … (формула)
5.     Тип даних в ЕТ (числовий)
6.     Назвіть одним словом: математичні, статистичні, логічні… (функції)
7.     Декілька сусідніх клітинок можна об’єднати в … (діапазон)

                         Таблиця для гри в „Лото”

А
В
С
1
Зошит
4
0,5
2
Ручка
3
2
3
Олівець
6
1








                                          
     Картка для гри в Лото

Адреса клітинки з числом  6



СРЗНАЧ (А1;А4)



Значок „Майстер діаграм”

Адреса клітинки з числом  2



Тип даних у клітинці В2


Значок автосуми

     = А4 + В4




Тип даних у клітинці А3

Значок сортування за зростанням
                                             




   Ключі до гри „Лото”:

В3


Функція




С2


Числовий




формула



Текстовий




Комментариев нет:

Отправить комментарий