Турнір веселих знавців інформатики
Ведучий 1: Доброго дня, поважне товариство!
Ведучий 2: Доброго дня, шановні
друзі!
Ведучий 1: Сьогодні ми раді
вітати вас у цьому гостинному класі. Хтось з великих казав: «Якщо в календарі
нічого немає, а на душі негаразди, то потрібно придумати маленьке свято і
відзначити його».
Ведучий 2: Нам не довелося
придумувати свято – воно до нас прийшло само. Під Новий рік ми одержали в
комп’ютерний клас нові комп’ютери. Ми
дуже вдячні за нову техніку.
Ведучий 1: І сьогодні ми
запрошуємо вас до нас на турнір веселих знавців інформатики.
Ведучий 2: Ми хочемо показати вам, що ми любимо і вміємо працювати з комп’ютерами.
Ведучий 1: А тепер, коли вони у
нас нові і більш потужні та сучасні, ми зможемо ще краще учитися та творити.
Ведучий 2:
Минають дні, минають роки,
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.
Ведучий 1.
Просторий клас, а в нім машини
І кожному – як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.
Просторий клас, а в нім машини
І кожному – як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.
Ведучий 2:
Тож не барімося, до діла
І зараз свято проведем,
Та інформатиків умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.
І зараз свято проведем,
Та інформатиків умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.
Ведучий 1. У
нас сьогодні присутні гості:
Ведучий1 .
Усе в світі тримається на протилежностях: є полюс Північний і Південний, є плюс
і мінус, є чорне і біле, любов і ненависть, радість і горе. Сьогодні протистоять один одному хлопці й дівчата.
Ведучий 2. Цікаво, вивчення комп'ютера — це справа жіноча чи чоловіча?
Ведучий 2. Цікаво, вивчення комп'ютера — це справа жіноча чи чоловіча?
Ведучий 1.
Подивимось.
Дві команди вже у зборі,
марафон почать готові.
А щоб змагання розпочати,
Потрібно суддів відшукати.
Подивимось.
Дві команди вже у зборі,
марафон почать готові.
А щоб змагання розпочати,
Потрібно суддів відшукати.
Ведучий
2.
За ходом гри слідкуватиме журі, що лічитиме зароблені командами бали. Кожен конкурс оцінюється максимальним балом - 5.
У складі журі:
За ходом гри слідкуватиме журі, що лічитиме зароблені командами бали. Кожен конкурс оцінюється максимальним балом - 5.
У складі журі:
Ведучий 1.
Усі приготування зроблено, тепер можна і краще познайомитись!
Усі приготування зроблено, тепер можна і краще познайомитись!
Ведучий 2. Перший конкурс –
Представлення команд
Ведучий 1.Нашим командам потрібно не лише представити себе, а й розповісти, як же вони вміють
використовувати комп’ютер.
Ведучий 2. За правилами етикету, кавалери поступаються
місцем дамам. Отже, запрошуємо до виступу команду дівчат.
Виступ команди
Ми сторінками Інтернету мандрували
І, нарешті, у цей клас ми завітали
Веселими і кмітливими бути забажали.
І, нарешті, у цей клас ми завітали
Веселими і кмітливими бути забажали.
Всіх запрошуємо з нами
Подумати, Помріяти, Позмагатися, Посміятися.
Подумати, Помріяти, Позмагатися, Посміятися.
Новини про життя країн...
Про це розкаже тільки він...
Ось гороскоп, рецепти страв.
Це спорт, хто де перемагав.
Про випадки «зірок» щораз
Хто інформує вас і нас?
НАШ КОМ-П'Ю-ТЕР!
Тепер комп'ютер є у нас...
Чудово, кльово, просто клас!
Панель задач, дискета, флеш,
Адаптер, мікрофони, кеш.
Порахувати все б не зміг
А хто у цьому допоміг?
НАШ КОМ-П'Ю-ТЕР!
Про це розкаже тільки він...
Ось гороскоп, рецепти страв.
Це спорт, хто де перемагав.
Про випадки «зірок» щораз
Хто інформує вас і нас?
НАШ КОМ-П'Ю-ТЕР!
Тепер комп'ютер є у нас...
Чудово, кльово, просто клас!
Панель задач, дискета, флеш,
Адаптер, мікрофони, кеш.
Порахувати все б не зміг
А хто у цьому допоміг?
НАШ КОМ-П'Ю-ТЕР!
Пісня на мотив «А я играю на гармошке…»
1.
Книжку я відкладаю і до пульту сідаю.
Непомітно цей час промине.
Чарівник електронний, помічник
наш невтомний,
Запросив до екрана мене.
Приспів: Енергійний і надійний
Електронний помічник,
І навчає, й розважає,
Я до нього звик.
2.
Будь-який байт сигналу, що біжить з терміналу,
Відкриває для нас світ новий.
Букви тексти складають і для нас розкривають
Таємниці чудові подій.
3.
Якщо я на екрані виправлятиму дані,
То курсор допоможе мені.
Влучно він поціляє, помилки виправляє –
І в порядку завдання моє.
4.
Розкладе по дискетах він навчальні предмети,
Файли послуг, розваг і наук.
Нам до послуг готовий, робітник він чудовий,
І учитель, і відданий друг.
Ведучий
1. А
тепер слово надається команді хлопців.
Виступ команди
Інформатика — наука,
Про яку скажу вам так,
Що без неї не запустиш
Ні ракету, ні літак.
Ось включаю я комп'ютер,
Загорається екран,
Натискаю кнопку Enter
І пірнаю в океан.
Інтернету шир безмежна
У комп'ютері сидить.
Треба швидкість тут шалену,
щоб цей космос облетіть.
Поринаю з головою
Я в програми Word, Excel,
Ще й дзвіночка попрохаю
Не дзвонити цілий день.
Друзям всім своїм бажаю
Із комп'ютером дружить.
За плечима, я вважаю,
ці знання нам не носить
(Хлопці
співають пісню на мотив «Учат в
школе»)
За комп'ютером сидіть,
Не базікать, не галдіть,
Вчать у школі (тричі).
Як у руки мишку взять,
Алгоритм точніш складать
Вчать у школі (тричі)
З сайта тексти прочитать,
Фото вмить роздрукувать
Вчать у школі (тричі)
Інформацію зібрать,
В базу даних закачать
Вчать у школі (тричі)
Щоб з життям у ногу йти
І вершини досягти
Вчать у школі (тричі)
Хочеш ти комп'ютер мать?
То ж усе про нього знать
Вчать у школі (тричі)
За комп'ютером сидіть,
Не базікать, не галдіть,
Вчать у школі (тричі).
Як у руки мишку взять,
Алгоритм точніш складать
Вчать у школі (тричі)
З сайта тексти прочитать,
Фото вмить роздрукувать
Вчать у школі (тричі)
Інформацію зібрать,
В базу даних закачать
Вчать у школі (тричі)
Щоб з життям у ногу йти
І вершини досягти
Вчать у школі (тричі)
Хочеш ти комп'ютер мать?
То ж усе про нього знать
Вчать у школі (тричі)
Ведучий 1. Молодці наші команди. А тепер ми перевіримо, як наші учасники виконали домашнє завдання
Ведучий 2. Команди повинні були вже на нових комп’ютерах створити відеоролик «Моя Україна». Давайте
подивимося, що ж у них отрималося. Отже, відеоролик команди хлопців.
Перегляд відео хлопців
Ведучий 2. А тепер подивимося відеоролик команди дівчат.
Перегляд відео дівчат
Ведучий 1. Поки наше поважне журі підводить
підсумки двох перших конкурсів, _________ розповість нам, як не можна поводити себе в
комп’ютерному класі. А ми всі зробимо висновки і будемо вести себе правильно.
Ось зайшли ми всі до класу,
Інформатика у нас.
Галасує та стрибає
Наш невихований клас.
П’є Миколка зараз «Колу»
І на клаву щедро ллє.
А Іванко у розетці
Щось там гвоздиком довбе.
Не сидить й Дмитро без діла –
Викрутку свою узяв
І системний блок швиденько
На частинки розібрав.
Флешку з вірусами хутко
Мій товариш підключив
І програми всі у компі
За хвилину знищив всі.
І тепер у нашім класі
Вчитель інформатики
То словами, то на пальцях
Нам будує графіки.
Нам без компів на уроці
Стало дуже сумно.
Виконуйте всі правила,
Поводьтеся розумно.
Ведучий 1. Слово надається журі
Ведучий 2. Ми вже побачили, що наші учасники знайомі з мультимедійними програмами, а
тепер подивимося, як вони знають графічний та текстовий редактор.
Ведучий 1. Від команди запрошуємо по одному учаснику
до комп’ютера для участі в конкурсі
«Редактор»
Ведучий
2. Біля ваших комп’ютерів лежать
тексти. Їх треба надрукувати у текстовому редакторі. Хто надрукує більше за 5
хвилин, той переможе. Увага також звертається на розділові знаки та помилки.
Розпочнете працювати за сигналом.
Ведучий
1. Ще по одному учаснику
запрошуємо для участі в конкурсі «Букет для мами». Ваше завдання – намалювати в
графічному редакторі якомога більше квітів.
У вас теж є 5 хвилин часу.
Ведучий
2. Інші
учасники команди в цей час покажуть нам, як вони пам’ятають складові
комп’ютера.
Ведучий 1. Перед вами дві розповіді про те, як працювати з комп’ютером. Прочитайте їх
уважно і визначте, скільки помилок допущено і в чому полягають ці помилки.
Представники команд, виберіть собі завдання.
Ведучий 2. Отже, всі зайняли свої місця для роботи. У вас часу – 5 хвилин.
Починаємо!
Ведучий 2. Слово надається командам
Представники команд розказують про знайдені помилки
Ведучий 1. Поки журі буде рахувати бали, команди наші трішки відпочинуть, а
попрацюють болільники
Ведучий 2. Всі знають, що комп’ютер
використовується не лише в інформатиці, а в інших шкільних предметах. Зараз ми з вами перевіримо, як ви знаєте
українські прислів’я. До вашої уваги – прислів’я, які перетворені для
інформатики. Ваше завдання відгадати,
яке прислів’я лежить в основі.
Скажи мені, який у тебе
комп'ютер, і я скажу, хто ти (Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти)
Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш (Кашу маслом не зіпсуєш)
Дарованому комп'ютеру в системний
блок не заглядають (Дарованому коневі в
зуби не дивляться)
Біт байт береже (Копійка гривню береже)
Що з Корзини видалено, те
пропало (Що з воза впало, те пропало)
Вірусів боятися — в Інтернет не
ходити (Вовків боятися — в ліс не ходити)
Всяк Wеb-дизайнер
свій сайт хвалить (Всяк кулик своє
болото хвалить)
Ведучий 1. Молодці! Українські прислів’я ви знаєте. Сподіватимемося, що так саме
добре ви знатимете і комп’ютер.
Ведучий 2. А зараз слово надається журі.
Ведучий 1. Наступний конкурс - «Показуха». Кожна команда виділяє
артистичного, кмітливого, винахідливого учасника, який має за допомогою міміки
і жестів показати елемент апаратної складової комп’ютера, а команда повинна
здогадатись, про що йдеться. Пристрій учасники вибирають «всліпу». Починають дівчата.
Конкурс
«Показуха»
Ведучий 2. Поки журі підводить підсумки гри, пропонуємо всім порозгадувати загадки
про комп’ютери та про інформатику
1. Я
показую об’єкти,
Фото, відеопроекти,
Я не плеєр, не мотор
А звичайний …… (монітор)
2.
Якщо є складна робота
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний …… (блок)
3.
Про нього знаємо ми нині:
З ним справу мають в медицині.
Біолог з ним теж справу має,
А комп’ютер від нього
страждає
(вірус)
4.
Це всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати
(Інтернет)
5.
Хто хоче щось запам’ятати –
В блокнот свій може записати.
Комп’ютер теж немов блокнот –
Не має з пам’яттю турбот
(ноутбук)
6.
Якщо треба знову й
знову
Вести з комп'ютером розмову,
Є помічник — «тваринка» в нас,
Що допоможе нам всяк час. (Миша.)
Вести з комп'ютером розмову,
Є помічник — «тваринка» в нас,
Що допоможе нам всяк час. (Миша.)
Ведучий 1. Хоч усім було цікаво,
Та ось надходить час,
Щоб підсумки підводити:
Хто переміг у нас?
Ведучий 2. Запрошуємо
команди в центр класу
Ведучий 1. Слово надається журі.
Ведучий 1.Команда _________
чудово працювала,
І переможцем
конкурсів у цих змаганнях стала.
Команді-переможцю,
розумному народу,—
Солодкі
подарунки даємо в нагороду.
Ведучий 2. ________________багато теж старались,
Але для місця
другого медалей не дісталось.
На пам’ять про
змагання одержуйте нулі —
Смачні вони й
солодкі, хоч, правда, і малі.
Ведучий 1. Шановні учасники гри! Шановні члени журі! Шановні
гості! Сьогодні ми з вами ще раз переконалися, що інформатика — дивовижна
наука, а ті, хто її вивчає і вміє працювати з комп'ютером, — особлива категорія
людей.
Ведучий 2. Зустріч наших команд свідчить про те, що
інформатику варто вивчати як хлопцям, так і дівчатам. Адже комп'ютер проник
майже у всі сфери життя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий