Урок математики у 6 класі на
тему: Звичайні дроби
Мета: повторити
та узагальнити знання та вміння розв’язувати задачі на знаходження дробу від
числа та числа за його дробом, поглибити знання з математики, навички виконання
множення та ділення дробів; формувати культуру усного та писемного мовлення,
розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять, вміння працювати в групах, в парах;
виховувати наполегливість у досягненні мети.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми та мети уроку.
Пропоную вам
відгадати загадку. Слово-відгадка буде одним з ключових слів нашого уроку. У
вас є три спроби. Увага, загадка:
-
це –
дрібні свинцеві кульки для стрільби з мисливської зброї
-
це –
часті, переривчасті звуки, наприклад, «барабанний…»
-
він може бути правильним чи неправильним, звичайним
чи десятковим.
Це слово – дріб.
Чому це слово ключове на нашому уроці? Тому що темою нашого уроку є «Звичайні
дроби та дії над ними».
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, демонстрація проектів
Учні вдома
готували проекти-демонстрації на тему: «Звичайні дроби у нашому житті». Виступ
учнів з проектами.
IV. Актуалізація опорних знань
1. Вправа Незакінчене речення
- Щоб помножити звичайні дроби, треба …
- Щоб поділити
звичайні дроби, потрібно …
- Щоб знайти дріб
від числа, потрібно …
- Щоб знайти
число за його дробом, потрібно …
2. Математичне лото (Робота в парах)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Розв’язування вправ
1. Завдання на
магнітній дошці:
На магнітній
дошці ви бачите приклади на ділення звичайних дробів. Однакові фігури
закривають рівні числа. Вкажіть число, що знаходиться під шестикутником.
2. Задача-жарт
Чи можна 3 яблука
поділити між двома батьками і двома синами так, щоб кожен одержав по одному
яблуку? (так, якщо це батько, син і внук)
VІ. Хвилинка релаксації
Колись,
перебираючи струни на арфі, давньогрецький учений Піфагор помітив, що
наймилозвучніше співвідношення звуків – це октава – 1/8, квінта – 1/5 і кванта
– ¼.
Для вас
звучить чарівна мелодія вальсу, витримана у розмірі ¾.
Прослуховування музики
VІІ. Робота в групах
Учні об’єднуються
в три групи за рівнем знань, розв’язують задачі, потім один учень від групи
пояснює розв’язання.
І група (середній рівень) Для урочистих подій в школі зшили прапор України,
довжина якого 1,8 м, а ширина становить 2/3 довжини. Яку площу покриє цей
прапор?
ІІ група (достатній рівень) Площа одного з найкрасивіших озер України
– гірського озера Синевир (Закарпаття) становить 1/3000 площі озера Сасик (Одеська
область) – найбільшого озера України. Скільки квадратних метрів становить площа
озера Синевир, якщо площа озера Сасик дорівнює 210 км 2?
ІІІ група (високий рівень)
Близько 80 пам’ятників історії розташовані на території Києво-Печерської
лаври. Довжина триденного туристичного маршруту 72 км. У перший день туристи
пройшли 4/9 всього шляху, у другий день – 7/8 того, що вони пройшли в перший
день. Скільки кілометрів залишилося пройти туристам в третій день?
VІІІ. Підсумок уроку
Російський
письменник Лев Толстой сказав: «Людину можна оцінити дробом, знаменник якого –
те гарне, що вона думає про себе сама, а чисельник – те гарне, що про цю людину
думають інші. Чим більший чисельник, тим більший дріб». Давайте про це завжди
пам’ятати і намагатися жити відповідно до цього правила.
ІХ. Домашнє завдання
Комментариев нет:
Отправить комментарий