понедельник, 4 сентября 2017 г.

Перший урок у 6 класі
Тема: Я – громадянин України – європейської країни
Мета:
-         виховувати почуття патріотизму, любові до рідного краю, пошану до свого  народу, бажання приносити користь своїй країні;
-         розвивати громадянську свідомість, пізнавальні інтереси;
-         розвивати громадянську позицію, причетність до європейських цінностей та європейського громадянства,
-         формувати усвідомлення власної долі й значення в житті суспільства,
-         розширювати знання учнів про Європейський Союз;
-         формувати активну громадянську позицію, почуття гордості за людей рідного краю;
-         заохочувати творити добро, вирости гідними громадянами своєї держави.

Обладнання: вислови, заготовки для плакатів, картки із завданнями, стікери, ноутбук, кольорові маркери.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Учитель. Дорогі діти! Шановні батьки, я рада вас вітати з початком нового навчального року! Хочу побажати дітям цікавих подорожей по Країні Знань, а вам, батьки, міцного здоров’я та терпіння, впевнено крокуйте зі своїми дітьми у прекрасну Країну дитинства, разом з дітьми відкривайте все нове і цікаве.

ІІ. Основна частина
Учитель: А зараз розпочинаємо наш перший урок. 
Учитель: Наша держава – одна з найбільших країн у Європі. Щасливі ми, що народилися і живемо в Україні. Тут жили наші прадіди, живуть батьки, тут корінь українського народу. І де б не були скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємося аж до сліз, зачувши рідне слово. Україна – це наша історія. Бо поки ми пам’ятаємо історію свого народу, ми існуємо, як нація. Від розуміння і любові кожного з нас залежатиме, яким буде майбутнє України.
Широкі і чарівні простори, прекрасні села і міста. Могутньо котить до Чорного моря сиві хвилі найбільша річка України - Дніпро. Буйною зеленню шумлять на його берегах сади, ліси. Золотистим морем розливається безкраїми нивами жито-пшениця.
Кожен з нас по своєму відчуває Україну, в різних людей вона викликає різні емоції. Для одних це матусина ласка, для інших батькова порада, ще для когось це рідне слово, рідна хата. А давайте дізнаємось, що для кожного з вас означає – Україна.

пятница, 5 мая 2017 г.

Урок мужності  «З Україною в серці»

Мета: виховувати глибокі патріотичні почуття, причетність і відповідальність за все, що  відбувається в країні, вдячність тим, хто віддав за неї життя; формувати активну громадянську позицію школярів щодо єдиної, цілісної держави та захисту її кордонів, повагу, віру в краще майбутнє України.

Перебіг заходу

Ведучий 1 Ніщо так не об’єднує людей, як біда. Сьогодні вона на всіх одна… Війна.  Наш народ  об‘єднався  проти російського агресора.  На полі битви – захисники, воїни.
Ведучий 2  Це  бійці, що зі зброєю в руках захищають крихкий східний кордон України. Це лікарі, які в мирний час рятують  поранених в АТО. Це волонтери, на плечах яких тримається наша армія.
Ведучий 1 В прагненні підтримати наших відважних воїнів єднаються і дорослі і діти. Тому сьогодні у цьому затишному класі ми раді  теплій  зустрічі із своїми героями – земляками.
Ведучий 2 Сьогодні у нас в гостях Ілляшенко Павло Володимирович та Король Андрій  Юрійович, учасники воєнних дій на сході України.   

вторник, 28 марта 2017 г.

Конспект уроку  математики у 5 класі
Тема: Узагальнення знань з теми «Геометричні фігури»
Мета: закріпити вміння учнів знаходити площу і об’єм геометричних фігур; показати застосування  науки математики в повсякденному житті; виховувати інтерес до математики як науки; розвивати обчислювальні навички та просторове мислення учнів.

Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
Усно перевірити задачі з домашнього завдання

ІІ. Актуалізація опорних знань
Троє учнів працюють з різнорівневими картками, один учень на дошці пише формули для обчислення периметрів, площ та об’ємів геометричних фігур.
З рештою учнів у цей час фронтально усно за малюнком прямокутного паралелепіпеда на дошці:
1)    Назвати рівні ребра прямокутного паралелепіпеда;
2)    Назвати нижню грань прямокутного паралелепіпеда;
3)    Назвати грані, яким належить вершина А;
4)    Назвати грані, для яких ребро АВ є спільним.
5)    Тарасик розповів, що бачив прямокутний паралелепіпед, грані якого мали площу 2 м 2, 3 м 2, 4 м 2, 6 м 2. Чи може так бути?

ІІІ. Гра «Лото»

IV. Розв’язування вправ
1. Ящик, що має форму прямокутного паралелепіпеда, вирішили пофарбувати. На фарбування 1 дм 2 поверхні потрібно 10 г фарби. Чи вистачить 2 кг 500 г фарби, щоб пофарбувати ящик розмірами 90х60х50 см?
Розв’язання:
   1)    9 · 6 = 54 (дм 2) – площа однієї грані
   2)    9 · 5 = 45 (дм 2) – площа другої грані
   3)    6 · 5 = 30 (дм 2) – площа третьої грані
   4)    (54 + 45 + 30) · 2 = 258 (дм 2) – площа всіх граней
   5)    258 · 10 = 2580 (г) – потрібно фарби
Відповідь: не вистачить

2. Бак розмірами 1м60см х 2м х 1м80см треба заповнити водою. Скільки 8-літрових відер води для цього потрібно?   (1 л = 1 дм 3)
Розв’язання:
    1)    16 · 20 · 18 = 5760 (дм 3) –  об’єм бака
    2)    5760 : 8 = 720 (відер)
Відповідь: потрібно 720 відер води

3. Господар вирішив засіяти соняшником ділянку землі прямокутної форми. Ширина ділянки 500 м, довжина 80 м. Скільки йому потрібно насіння, якщо на 1 га (10000 м 2) потрібно 15 кг?
Розв’язання:
1) 500 · 80 = 40000 (м 2) = 4 га – площа ділянки
2) 4 · 15 = 60 (кг) – потрібно насіння

V. Практична робота з комп’ютером
Використовуючи програму Пакет динамічної геометрії накреслити на екрані комп’ютера прямокутник, визначити довжини його сторін. У зошиті знайти периметр і площу цього прямокутника, перевірити результати за допомогою комп’ютера.

VІ. Домашнє завдання
Знайти об’єм і площу поверхні підручника з математики.




четверг, 2 февраля 2017 г.

Турнір веселих знавців інформатики

Ведучий 1: Доброго дня, поважне  товариство!
Ведучий 2: Доброго дня, шановні друзі!
Ведучий 1: Сьогодні ми раді вітати вас у цьому гостинному класі. Хтось з великих казав: «Якщо в календарі нічого немає, а на душі негаразди, то потрібно придумати маленьке свято і відзначити його».
Ведучий 2: Нам не довелося придумувати свято – воно до нас прийшло само. Під Новий рік ми одержали в комп’ютерний клас нові комп’ютери.  Ми дуже вдячні за нову техніку.
Ведучий 1: І сьогодні ми запрошуємо вас до нас на турнір веселих знавців інформатики.
 Ведучий 2: Ми хочемо показати вам, що ми любимо і вміємо працювати з комп’ютерами.
Ведучий 1: А тепер, коли вони у нас нові і більш потужні та сучасні, ми зможемо ще краще  учитися та творити.