Презентація для учнів 5-6 класів на тему "Звичайні дроби у нашому житті"
воскресенье, 5 ноября 2017 г.
суббота, 21 октября 2017 г.
пятница, 6 октября 2017 г.
понедельник, 4 сентября 2017 г.
Перший урок
у 6 класі
Тема: Я – громадянин України –
європейської країни
Мета:
-
виховувати почуття патріотизму, любові до рідного краю,
пошану до свого народу, бажання
приносити користь своїй країні;
-
розвивати громадянську свідомість, пізнавальні інтереси;
-
розвивати громадянську позицію, причетність до
європейських цінностей та європейського громадянства,
-
формувати усвідомлення власної долі й значення в житті
суспільства,
-
розширювати знання учнів про Європейський Союз;
-
формувати активну громадянську позицію, почуття гордості
за людей рідного краю;
-
заохочувати творити добро, вирости гідними громадянами
своєї держави.
Обладнання: вислови, заготовки для
плакатів, картки із завданнями, стікери, ноутбук, кольорові маркери.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Учитель. Дорогі діти! Шановні батьки, я рада вас вітати з початком
нового навчального року! Хочу побажати дітям цікавих подорожей по Країні Знань,
а вам, батьки, міцного здоров’я та терпіння, впевнено крокуйте зі своїми дітьми
у прекрасну Країну дитинства, разом з дітьми відкривайте все нове і цікаве.
ІІ. Основна частина
Учитель: А зараз розпочинаємо наш
перший урок.
Учитель: Наша держава – одна з найбільших країн у Європі. Щасливі
ми, що народилися і живемо в Україні. Тут жили наші прадіди, живуть батьки, тут
корінь українського народу. І де б не були скрізь відчуваємо поклик рідної
землі, хвилюємося аж до сліз, зачувши рідне слово. Україна – це наша історія.
Бо поки ми пам’ятаємо історію свого народу, ми існуємо, як нація. Від розуміння
і любові кожного з нас залежатиме, яким буде майбутнє України.
Широкі і
чарівні простори, прекрасні села і міста. Могутньо котить до Чорного моря сиві
хвилі найбільша річка України - Дніпро. Буйною зеленню шумлять на його берегах
сади, ліси. Золотистим морем розливається безкраїми нивами жито-пшениця.
Кожен з
нас по своєму відчуває Україну, в різних людей вона викликає різні емоції. Для
одних це матусина ласка, для інших батькова порада, ще для когось це рідне
слово, рідна хата. А давайте дізнаємось, що для кожного з вас означає –
Україна.
пятница, 5 мая 2017 г.
Урок мужності «З Україною в серці»
Мета: виховувати глибокі патріотичні почуття, причетність і відповідальність за
все, що відбувається в країні, вдячність тим, хто віддав за неї життя;
формувати активну громадянську позицію школярів щодо єдиної, цілісної держави
та захисту її кордонів, повагу, віру в краще майбутнє України.
Перебіг заходу
Ведучий 1 Ніщо так не об’єднує людей, як біда. Сьогодні вона на всіх одна…
Війна. Наш народ об‘єднався
проти російського агресора. На полі битви – захисники, воїни.
Ведучий 2 Це бійці, що зі зброєю в руках захищають
крихкий східний кордон України. Це лікарі, які в мирний час рятують
поранених в АТО. Це волонтери, на плечах яких тримається наша армія.
Ведучий 1 В прагненні підтримати наших відважних воїнів єднаються
і дорослі і діти. Тому сьогодні у цьому затишному класі ми
раді теплій зустрічі із своїми героями – земляками.
Ведучий 2 Сьогодні у нас в
гостях Ілляшенко Павло Володимирович та Король Андрій Юрійович, учасники воєнних дій на сході
України.
вторник, 28 марта 2017 г.
Конспект уроку математики
у 5 класі
Тема: Узагальнення знань з теми «Геометричні
фігури»
Мета: закріпити вміння учнів знаходити площу і об’єм геометричних фігур;
показати застосування науки математики в
повсякденному житті; виховувати інтерес до математики як науки; розвивати
обчислювальні навички та просторове мислення учнів.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
Усно перевірити
задачі з домашнього завдання
ІІ. Актуалізація опорних знань
Троє учнів працюють з різнорівневими картками,
один учень на дошці пише формули для обчислення периметрів, площ та об’ємів
геометричних фігур.
З рештою учнів у цей час фронтально усно за
малюнком прямокутного паралелепіпеда на дошці:
1)
Назвати
рівні ребра прямокутного паралелепіпеда;
2)
Назвати
нижню грань прямокутного паралелепіпеда;
3)
Назвати
грані, яким належить вершина А;
4)
Назвати
грані, для яких ребро АВ є спільним.
5)
Тарасик
розповів, що бачив прямокутний паралелепіпед, грані якого мали площу 2 м 2,
3 м 2, 4 м 2, 6 м 2. Чи може так бути?
ІІІ. Гра «Лото»
IV. Розв’язування вправ
1. Ящик, що має форму прямокутного паралелепіпеда, вирішили пофарбувати. На
фарбування 1 дм 2 поверхні потрібно 10 г фарби. Чи вистачить 2 кг
500 г фарби, щоб пофарбувати ящик розмірами 90х60х50 см?
Розв’язання:
1) 9 · 6 = 54 (дм 2) – площа
однієї грані
2) 9 · 5 = 45 (дм 2) – площа
другої грані
3) 6 · 5 = 30 (дм 2) – площа
третьої грані
4) (54 + 45 + 30) · 2 = 258 (дм 2)
– площа всіх граней
5) 258 · 10 = 2580 (г) – потрібно фарби
Відповідь: не вистачить
2. Бак розмірами 1м60см х 2м х 1м80см треба заповнити водою. Скільки
8-літрових відер води для цього потрібно?
(1 л = 1 дм 3)
Розв’язання:
1) 16 · 20 · 18 = 5760 (дм 3) – об’єм бака
2) 5760 : 8 = 720 (відер)
Відповідь: потрібно 720 відер води
3. Господар вирішив засіяти соняшником ділянку землі прямокутної форми.
Ширина ділянки 500 м, довжина 80 м. Скільки йому потрібно насіння, якщо на 1 га
(10000 м 2) потрібно 15 кг?
Розв’язання:
1) 500 · 80 = 40000 (м 2) = 4 га – площа ділянки
2) 4 · 15 = 60 (кг) – потрібно насіння
V. Практична робота з комп’ютером
Використовуючи програму Пакет
динамічної геометрії накреслити на екрані комп’ютера прямокутник, визначити
довжини його сторін. У зошиті знайти периметр і площу цього прямокутника,
перевірити результати за допомогою комп’ютера.
VІ. Домашнє завдання
Знайти об’єм і площу поверхні підручника з математики.
четверг, 2 февраля 2017 г.
Турнір веселих знавців інформатики
Ведучий 1: Доброго дня, поважне товариство!
Ведучий 2: Доброго дня, шановні
друзі!
Ведучий 1: Сьогодні ми раді
вітати вас у цьому гостинному класі. Хтось з великих казав: «Якщо в календарі
нічого немає, а на душі негаразди, то потрібно придумати маленьке свято і
відзначити його».
Ведучий 2: Нам не довелося
придумувати свято – воно до нас прийшло само. Під Новий рік ми одержали в
комп’ютерний клас нові комп’ютери. Ми
дуже вдячні за нову техніку.
Ведучий 1: І сьогодні ми
запрошуємо вас до нас на турнір веселих знавців інформатики.
Ведучий 2: Ми хочемо показати вам, що ми любимо і вміємо працювати з комп’ютерами.
Ведучий 1: А тепер, коли вони у
нас нові і більш потужні та сучасні, ми зможемо ще краще учитися та творити.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)